Fag og timeplan

torsdag 14 august 2008, kl. 22:27 | Publisert i Refleksjon | 1 kommentar

Så var årets første planleggingsdag over, og vi har fått våre timeplaner og fagfordeling for skoleåret 2008/09. Jeg har vært ganske heldig med selve timeplanen, med ganske jevn fordeling utover ukedagene, så det er bra. Litt vanskeligere med ekskursjonsdager, så der må jeg nok gå utenom blokkdaginndelingen for å få dette til. Men det skal vi få til.

Men jeg fikk en overraskelse i dag: Jeg skal være kontaktlærer på Vg1 i år! Så dermed blir det litt mer jobbing i forbindelse med skolestart enn jeg hadde sett for meg. Ta i mot elevene på mandag, startsamtaler hele tirsdagen, og så starter (heldigvis 🙂 ) undervisningen (eller møtet med programfagselevene) onsdag. Nå er jeg glad for at jeg iallfall gjorde LITT jobbing i sommer. Spesielt siden jeg reiser til Bodø i morgen ettermiddag og ikke kommer hjem før søndag kveld. Og der blir det lite tid til å tenke på jobb….

Men ÅH som jeg kjenner langt inni sjelen hvordan jeg ser frem til å komme skikkelig i gang igjen! Nye elever og ikke minst mine kjekke fag! Livet er i grunnen ganske bra, ikke sant?!

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Så deilig å se at det er flere som er så glade for å begynne på jobb igjen! 7 uker ferie er fryktelig lenge, selv om din så ut til å være hakket mer innholdsrik enn min 😉
    Men det var herlig befriende å kunne tenke jobb uten dårlig samvittighet igjen.


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

