7 things you don’t need to know… …about me

fredag 23 januar 2009, kl. 11:23 | Publisert i Uncategorized | Legg igjen en kommentar
Stikkord: , , , , , , ,

Stafettpinnen har havnet hos meg fra Jeanette:

  1. Første gang jeg var betalt som «lærer» var jeg 13 år og saksofoninstruktør i skolekorpset
  2. Jeg kledde meg i helsvart med svart sminke da jeg var 12-13 år. Når de andre jentene i klassen begynte med (pastellfarget) sminke på ungdomsskolen, sluttet jeg.
  3. Jeg har bare hatt TV i en måned.
  4. I løpet av 6 måneder i 1998 var jeg både i Antarktis og Arktis – fra 72 grader sør til 80 grader nord
  5. Elsker naturen – hav og fjell
  6. Er halvt jølstring, halvt bergenser – i blod, men helbergenser i sinn
  7. Ses på som ekstremsosial av en del venner

Jeg sender stafettpinnen videre til:
Albertine, Torbjørn, Jan-Ove, Marita, Tom-Erik, Erik, Tor Espen

Dere er herved tagget!

Legg igjen en kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

