Vel overstått påskeferie! Velkommen vår!!!

mandag 13 april 2009, kl. 22:38 | Publisert i Refleksjon, vurdering | Legg igjen en kommentar
Stikkord: ,

Da var det slutten av påskeferien (jeg har fri en dag til – men verden våkner til  liv igjen, og jeg har jo litt jobb som må gjøres i morgen også…)

Og så sitter jeg her og tenker gjennom hva jeg har fått gjort av jobb denne påskeferien. Jeg lagde meg en huskeliste i mitt siste blogginnlegg før ferien.

  1. rette værvarslingsprosjektet
  2. rette prøven om værvarsling
  3. lage prøve om skred
  4. starte retting av dagens heldagsprøve
  5. lese Fjørtoft – vurdering
  6. tenke kloke tanker om IKT-satsing på skolen, og helst notere dem ned

Hva er gjort og ikke?

  1. værvarslingsprosjektet er ikke rettet, men jeg har laget meg et skjema som jeg kan bruke i rettingen, og der er nok den viktigste jobben gjort allerede
  2. varslingsprøven er rettet 🙂
  3. skredprøven er laget 🙂
  4. heldagsprøven har jeg ikke sett på… eller… jo, jeg har ikke sett på de :-S
  5. Fjørtoft har jeg lest litt mer av, men det viktigste er faktisk at jeg har prøvd å lage mine første vurderingsrubrikker, for Wikiskriving, sannsynligvis det beste arbeidet jeg har gjort i ferien – og veldig fascinerende at man får tilbakemeldinger fra edubloggere innen et par timer etter skjemaet var lagt ut – på en påskeaften! 🙂
  6. IKT-satsing ja… tenker stadig vekk, men det eneste jeg har skrevet er et utkast til et skriv som vi kanskje må gi til elevers foresatte for godkjenning av å bruke diverser Web2.0-tjenester i undervisningen, som egentlig krever at brukeren er passert 18 år 🙂
  7. ellers har jeg skrevet et høringssvar angående fellesfaget i matematikk, dette er sendt til Utdanningsforbundet i Hordaland, samt Hordaland fylkeskommune 🙂

Bilde: “Running ahead of oneself” lagt ut via FlickrCC av orangeacid

Legg igjen en kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

