En tur på posten – den første dagen i resten av mitt liv?

tirsdag 12 februar 2013, kl. 11:39 | Publisert i Digital skole | 2 kommentarer
Stikkord: ,

Elisabeth går til postkontoret med sin hentelapp på pakke. Medarbeider scanner lappen og ser på henne og sier: «Har du med deg bil?» «Neeei», sier hun og tenker at urbane jenter som jobber og bor i sentrum har jo ikke det. Medarbeider ser på henne og sier: «Det er en veldig stor pakke, jeg tror ikke du skal bære den hjem selv. Du skal få låne en vogn av oss.»

Elisabeth triller pakken fornøyd hjem og lurer nå på; vil dette endre henne fra å være en «Windows-jente» til en «Mac-jente»?? Litt julaften er det iallfall alltid med store pakker i posten 🙂

20130212-113936.jpg

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Så du vart ei Mac-jente? Eg har ikkje noko religiøs haldnig til Mac eller Pc, men eg har ein gamal Mac som eg er svært nøgd meg – særleg tastaturet.

  2. Tja, jeg vet ikke om jeg er omvendt enda. Det er jo et arbeidsverktøy – og jeg har dualboot på maskinen for de programmene som jeg enda har knyttet til Windows…

    Tastaturet derimot er jeg ikke så glad i enda. Mangler både backslash og Delete og Print Screen og Pg Up / Dn … Tror jeg må skaffe meg et større med flere taster…


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

